Wanita Duduk Bercangkung Atas Jalan Jam 5 Pagi Di RnR Cetus Tanda Tanya

Di platfom TikTok, seorang pemandu lori berkongsi sebuah video memaparkan seorang remaja perempuan yang duduk secara bersendirian di bahu jalan. Video tersebut bagaimanapun, telah tular dan meraih pelbagai respon daripada wargamaya yang ingin mengetahui punca remaja itu berbuat demikian.

Duduk sorang-sorang di bahu jalan

Menerusi video pendek dikongsi, memaparkan seorang remaja perempuan yang sedang duduk bercangkung di bahu jalan tanpa ditemani oleh sesiapa pun ketika itu. Ujar pemilik video itu, kejadian tersebut berlaku semalam (12 November) jam 4.30 pagi di kawasan Rehat dan Rawat (RnR) Seremban.

Mengulas lebih lanjut, lelaki ini turut menceritakan satu laporan polis telah dibuat dan berharap gadis tersebut dapat pulang ke pangkuan keluarganya semula.

Cerita di subuh hari. 12/11/2021 4.3o pagi di RnR Seremban. Seorang remaja perempuan.

Laporan polis telah dibuat. Harap waris atau sapa yang mengenali.

VIDEO

Di hujung video tersebut, pemandu lori ini sempat meminta gadis ini supaya tidak duduk di tengah jalan dan bertanyakan akan keadannya namun, gadis ini sama sekali tidak memberikan respon.

Dik, duduk tepi nanti kena langgar.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut risau dengan keadaan gadis ini dan mendakwa dia mempunyai masalah yang tersendiri.

Sumber: Harungkal Via OB

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *