Isteri Fad Kongsikan Video Terakhir Kumpulan Bocey Di Belakang Pentas MLM2019. Abam Sebenarnya Dah Penat

Isteri pelawak Fad Bocey, Nur Syahira A.Rahman berkongsi momen terakhir Abam bersama suaminya Fad dan juga Achey.

Syahira berkongsi momen tersebut menerusi video pendek yang dimuat naik di akaun Instagramnya.

Video tersebut dirakamkan sewaktu Bocey berada di belakang pentas membuat persiapan untuk persembahan di pentas Maharaja Lawak (MLM2019).

Menurut Syahira, dia juga tidak menyangka video tersebut merupakan momen terakhir mereka bersama Abam.

“Aku ingat sebab aku yang record. Masa ni sebab ingat nak simpan video ni kalau rezeki Bocey menang. Konon nak combine video persiapan Bocey final tapi rupanya video ni Abam tinggal buat kenangan kitorang.

“Bam kitorang tau Abam penat sangat, penat nak berjuang sebab Abam rasa Bocey orang dah tak pandang, orang dah jemu.

“Sebab tu Abam asyik ulang dah la nak rehat puas-puas. Sekarang Abam tengah rehat kan. Doakan dia moga Allah tempatkan dia dikalangan orang beriman.

“Bam kitorang dah tak ada siapa nak kacau, dah tak ada orang nak usik kacau tubuh badan Abam. Terkesan sangat sebab Fad tak sempat nak sentuh, dia rindu nak menyakat Abam.

“Abam semoga tenang di sana, terima kasih sebab bagi kami pengajaran yang paling besar dalam hidup, #kitabaikramaisayang,” tulisnya.

View this post on Instagram

Aku ingat sebab aku yang record .masa ni sebab ingat nak simpan video ni kalau rezeki bocey menang .konon nak combine video persiapan bocey final .tapi rupanya video ni abam tinggal buat kenangan utk ktorang . . Bam ktorang tau abam penat sgt .penat nak berjuang sebab abam rasa bocey org dah tak pandang .org dah jemu .sebab tu abam asyik ulang dah la nak rehat puas2 .sekarang abam tgh rehat kan .doakan dia ,moga Allah tempatkan dia dikalangan org beriman .bam ktorang dah takda sapa nak kacau .dah tkda org nak usik kacau tubuh badan abam .terkesan sgt sbb fad tak sempat nak sentuh .dia rindu nak menyakat abam 😔 abam semoga tenang disana .terima kasih sebab bagi kami pengajaran yg paling besar dalam hidup . #kitabaikramaisayang

A post shared by Syaheera❤️Fadzlie (@syaheeraarahman) on

Terdahulu, Abam atau nama sebenarnya Abam atau nama sebenarnya Syed Umar Mokhtar bin Syed Mohd Redzuan, 32, menghembuskan nafas terakhir di kediamannya di Gombak pada Isnin.

Sumber : GEMPAK

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *