Ramai Terkejut Tengok Perubahan Terkini Adibah Noor Sampai Beribu Netizen D0akan Penyanyi Itu

Menerusi satu per.kongsian terbaru di akaun Instagram, penampilan terkini pen.yanyi Adibah Noor menjadi perh4tian ramai.

Adibah yang dilihat me.makai busana baju kurung oreng dalam foto berkenaan dilihat lebih langsing berbanding imejnya sebelum ini.

Sekadar info, Adibah Noor bin.ti Mohamed Omar merupakan seorang pelak0n dan penyanyi Malaysia. Beliau pernah menjadi guru Bahasa Inggeris selama dua tahun di sebuah se.kolah di Petaling Jaya.

Dilahirkan di Kuala Lumpur, Adibah merupakan guru Bahasa Inggeris sebagai lulusan Bahasa Kedua dari Universiti Kebangsaan Malaysia. Pertandingan nyanyian pertamanya ialah dalam pertunjukan ba.kat yang dipanggil Suara 90an N3scafe di mana beliau mendapat tempat pertama pada tahun 1994.

Semoga Adibah Noor Sentiasa Sihat

Difahamkan, gambar itu memapar.kan Adibah sedang menjalankan tugas sebagai hos untuk sebuah majlis.

Perkongsiannya itu mendapat pel.bagai reaksi daripada netizen yang memuji Adibah semakin l.angsing dan cantik.

Adibah atau nama penuhnya Adibah Noor Mohd Omar bagai mana pun enggan mendedah.kan berapa berat badannya sekarang ini termasuk jumlah kilogram yang berjaya diturunkan dalam tempoh dua bulan mengamal.kan cara tersebut.

Sudah tiba masanya saya menjaga kesihatan sebab faktor usia. Kalau da.hulu boleh makan nasi lemak tiga bungkus sekarang hanya satu sahaja. Mula-mula memang susah nak amalkan, namun sekarang sudah biasa.

Saya juga amalkan senaman ringan ber.jalan jalan sekitar kawasan rumah sahaja,” ujarnya.

Berkongsi amalan permakanan.nya, Adibah berkata, dia hanya mengambil enam suapan setiap kali makan untuk mendapatkan bentuk badannya seperti sekarang ini.

Saya jauhkan minuman bergula dan hadkan makan enam suap sahaja setiap kali makan. Selain itu saya tidak mengambil makanan yang dip.roses. Sebagai contoh kalau beli burger di tepi jalan, saya akan cari gerai yang mem.buat dagmingnya sendiri dan bukan telah dipr.oses.

Saya akan cari makanan yang dimasak segar dan tidak mengguna.kan makanan yang dip.roses atau dalam tin, katanya.

Dalam pada itu, ramai yang mendoakan agar Adibah diberi.kan kesi.hatan yang baik serta dipermudahkan urusan.

Reaksi 0rang Ramai

Klau kurus tanpa senaman biasanya k.urus yg takfit maknanya ada kulit gelebeh di tertentu klau senaman kulit cantik tapi mkan masa lama skit dan ber.baloi.

Nampak comel lagi kak adibah yg sebelum ni yg ni nmpk cam tk shat.

Moga dipermudah.kan segala urusannya gemok ke kurus ke, Yg penting sihat walafiat klo pon s.akit redha lah ujian buat semua h.amba nya.

Kebanyakan org tiba kurus mungkin ada masal.ah kesihatan seperti k3ncing manis sebab apa saya kata begitu ke.luarga saya ada macam itu.

Kredit : RK/IG Via OnlineMalaya

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jan.gan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak.

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan ber.tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk me.mantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung.jawab anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *